2 July 2015

Hitorainbow

Standard Hitori rules apply, except for using colors instead of numbers.


I think most of the readers of this blog already know, US Supreme Court ruled that same-sex marriage is a legal right last week. I'm tired of looking rainbow-colored icons on Facebook without any reference to original news, so I'd like to show my favor in different way.

I think if you have a color printer, you can solve this puzzle without using color pencils, that's the reason I chose Hitori for rainbow puzzle.

~~~

主にFacebookでだと思うけど、アイコンを虹色にしてる人って大部分は本当に普段から同性愛者の事を考えているとかじゃなくて、何となくかっこいい感じだから、流行ってるからぐらいの気持ちでやってると思うんですよ。
で、せっかくパズル作家やってるんだから、どうせならパズルでやってみましょうよって考える訳なんだけど、去年のアイスバケツチャレンジの時にもシークワーズ作ってましたね。もっと覚めてる人から見ればパズルだけでも十分気取っているように見えるんだろうし、ここら辺去年から全く成長していないな(笑)

同じ数字は隣り合わずに配置するという制約があったので、この際かなり難しくしてみました。
現時点でこのブログに載っている問題では一番難しい問題かなと思います。


Hitori   hard~azen

solve online (as standard Hitori, using not colors but numbers)














No comments:

Post a Comment